Skip links

VIBRIO M EX

Vibrometru, Analizor & Colector de Date
pentru medii explozive

Vibrometru A4900 Vibrio M EX poate efectua cele mai importante masuratori de vibratii în mediu exploziv, acest vibrometru corespunde cu cerintele din standardul ISO 10816. Cu Vibrio puteti efectua masuratori de vibratii globale si analiza spectrala de vibratii. Configurarea rutei folosind software-ul DDS va permite mentinerea unei arhive complete cu toate datele masinilor dinamice masurate. Forma de unda și spectru de demodulare poate detecta diverse probleme ale rulmenților, Vibrio realizează diagnoza automată a principalelor defecte, cum ar fi: – Dezechilibru – Dezaliniere – Defect rulment – si alte defecte.

Oferta Pret

Descopera toate functiile si optiunile VIBRIO M

Solicita un Demo Gratuit

Trimite-ne datele companiei tale si vom o demonstratie gratuita

Vibrio M Anti-EX

Certificare antiEx: II 2 G Ex ib IIC T4 Gb
[II] Non-minier
[2] Zona 1
[G] Atmosfera Gazoasa
[Ex ib] Principiu de Protectie: Siguranta Intriseca EN 60079-11
[IIC] Grupa de Gaze – Acetilena, Hydrogen
[T4] Clasa Temperatura 135°C
[Gb] Nivel Protectie Echipament – Zona 1 (protectia mare)

Prezentare Video Software Gratuit

Vibrometrul portabil A4900 Vibrio M EX efectueaza masuratori de vibratii si nu numai, acesta are si functii de analiza spectrala si masuratori in ruta. Asadar toate informatiile importante de vibratii sunt salvate si pot fi adaugate in istoricul masinii.

  • Include toate tipurile de măsurători vibrodiagnostice de bază: Valori globale, Semnal de timp, Bande de frecvență, Spectru FFT, Măsurare rută
  • Memorie de 4 MB pentru stocarea datelor
  • Detectează automat defecte de dezechilibrul, slăbiri, nealinierea sau defectele ale lagărelor
  • ISO 10816-3 inclus
  • Utlizare min. 8 ore de funcționare

Masuratori in Ruta

  • Modulul de măsurare în rută este utilizat pentru colectarea de date zilnice a mașinilor dvs. din fabrică.
  • Utilizare simplă prin crearea unei structuri arborescente Fabrică (Client) – Sectie (Zona) – Masină – Puncte de măsurare – Tipuri de măsuratori / vibratii globale – spectre FFT – anvelopă rulment – temperatură – curent etc.

Ruta se realizează pe PC în software-ul DDS după care se incarcă în aparat. După realizarea măsurătorilor ruta se descarcă din aparat pe PC și se analizează mașina în programul DDS

Vibratii Globale  – RMS & PEAK

Masuratori de acceleratie, viteza si deplasare

Analiza Spectrala

Analiza FFT a vibratiilor, maxim 3 varfuri detectare

Semnal in Timp

Forma de unda in timp pentru detectie socuri la rulmenti
Demodulare – Stare Anvelopare

Frecvente in Banda

3 frecvente in banda pentru detectia celei mai inalte acceleratii

Deplasare Vibratiia

 Masuratori globale RMS si Peak pentru vibratii de deplasare

FASIT – Sistem Automat de Diagnoza a Defectelor

Dectectie auotmata pentru:

  • Dezechilibru
  • Dezalinieri
  • Conditie 

Intrare:

1 x Accelerometru ICP®

Domeniu intrare:

60 g cu accelerometru standard 100 mV/g

Masuratori:

Viteza RMS: 10 – 1 000 Hz [mm/s, ips]
Viteza Vârf: 10 – 1 000 Hz [mm/s, ips]
Acceleratie RMS: 500 – 16 000 Hz [g]
Acceleratie Vârf: 500 – 16 000 Hz [g]
Timp viteza: 1 – 1 000 Hz [mm/s, ips], 2048 esantionari *
Spectru viteza: 1 – 1 000 Hz [mm/s, ips], 800 linii
Timp acceleratie: 1 – 16 000 Hz [g], 2048 esantionari
Spectru acceleratie: 1 – 16 000 Hz [g], 800 linii*
Acceleratie Demod-Envelope RMS: 500 – 16 000 Hz [g]
Acceleratie Demod-Envelope Vârf: 500 – 16 000 Hz [g]*
Timp Acceleratie Demod-Envelope: 500 – 16 000 Hz [g], 2048 esantionari
Spectru Acc. Demod-Envelope: 500 – 16 000 Hz [g], 800 linii, dom. 400 Hz*
Deplasare RMS: 2 – 100 Hz [μm, mil]
Deplasare 0- Vârf: 2 – 100 Hz [μm, mil]
Deplasare Vârf – Vârf: 2 – 100 Hz [μm, mil]

Display:

Color OLED 128×128 pixeli, diagonala 1.5“ (38 mm)

Autonomie:

minim 8 ore de functionare

Pachetul include:

senzor accelerometru cu suport magnetic și cablu spiralat min 1 ml, casti 3.5 mm, cablu USB, sonda accelerometru, valiza transport, manual de utilizare.

Descarcare Documente Adash

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.